Pokud by tento případ nastal, prosím počkejte ještě 1 den a poté nám napište email. Pokud jste si Ostrou Obálku objednali v pátek, tak nejprve ji dostanete až v pondělí, protože pošta během víkendu zásilky nedoručuje. Pokud by se přesto vyskytl problém, vždy můžeme zásilku sledovat podle přiděleného poštovního čísla.
Občas zůstane nálepka (s předplacenou zpětnou adresou) přichycená uvnitř Obálky. Zkuste se podívat dovnitř ještě jednou. Pokud nálepku nenajdete, napište nám email a problém vyřešíme.
Zkuste ustřihnutou část přilepit několika vrstvami lepicí pásky. Případně zabalte čepel do několika vrstev novinového papíru. Nejdůležitější je, aby alespoň špička nože byla vsunuta do ochrany správně, t.j., tak aby se dotýkala zpevněné části ochrany. Prosím dbejte na to, aby ostrá špička čepele netrčela ven. Po nabroušení zajistíme vhodnou ochranu.
Pokud je vaše čepel širší než samotná ochrana, můžete ochranu podélně rozstřihnout, vložit čepel a následně lepicí páskou omotat. Ostří musí být samozřejmě na nerozstřihnuté straně.
Pokud je vaše čepel delší než ochrana, můžete použít například kousky ochrany, které vám zvýšily po ostatních nožích, nebo použijte noviny na omotání vyčnívající části. Prosíme vše zajistit lepicí páskou.
Důležité je aby špička čepele seděla na správné straně ochrany (tam kde jsou 3 umělé svorky).
Pokud je Váš nůž delší než 42cm, nevejde se do naší běžné obálky. Informujte nás emailem a obratem Vám pošleme speciálně dlouhou obálku. Všechny nože pak pošlete ve větší obálce, abyste zbytečně nemuseli platit poštovné navíc.
Naši záruku spokojenosti myslíme vážně! Pokud jste nebyli na 100% spokojeni, nabrousíme Váš nůž opět, zcela zdarma! Na uplatnění záruky nás prosím informujte nejpozději do 14 dnů od doručení nožů a předtím než začnete nože používat. Nože, které budou nést známky nešetrného zacházení nebo domácího broušení/ostření nejsou pokryty touto zárukou. Záruka je myšlena tak, že si nože zkontrolujete jakmile je dostanete a ohlásíte nám nespokojenost ještě před jejich použitím.
V případě uplatnění záruky uděláme vše proto, abyste byli opět spokojeni. Případ důsledně zaevidujeme a nůž dáme na důkladné posouzení našemu mistrovi. V případě potřeby změříme správnost brusných úhlů jemným laserovým úhloměrem a velmi šetrně Váš nůž opět nabrousíme.
Několik věcí, které je třeba před broušením zvážit:
Ne, brousíme všechny druhy nožů. Lovecké, rybářské, řeznické, užitkové, japonské, damaškové, atd. Navíc víme brousit i zoubkované nože (i nože na chléb) a běžně brousíme i nůžky. Pokud má Váš nůž velmi speciální tvar, prosím pošlete nám předem fotku.
Umíme nabrousit taky břitvu, vyžádejte si cenovou ponuku!
Ano, není to žádný problém. Bohužel nedá se dodělat nová špička přidáním materiálu. Víme však Váš nůž vybrousit a tak vymodelovat i novou špičku.
Ano, brousíme i zoubkované nože.
Naši mistři posoudí, zda bude stačit běžné broušení nebo bude nutné vytvořit nové zoubky. V případě, že váš nůž má dostatečně zachovalé zoubky, provedeme pouze základní broušení. Pokud by zoubky byly příliš opotřebované, odbrousíme staré zoubky a vytvoříme zcela nové podle profesionálních standardů.
Patka je obvykle tlustší část umístěna na začátku čepele.
Profesionál obvykle patku zbrousí, pokud si zákazník vysloveně nepřeje opak. Čepel každého nože se časem opotřebovává a zmenšuje se. Pokud byste patku nebrousili, tak se Vám stane, že bude delší než samotná čepel a tím pádem nebude čepel správně doléhat na krájecí desku. Pokud byste si nepřáli broušení patky, prosím dejte nám vědět předem.
Občas se můžeme rozhodnout, že patku brousit nebudeme, zvláště pokud naši mistři zhodnotí, že je dutá. Pokud byste chtěli patku brousit i tak, dejte nám prosím vědět.
Příklad broušené a nebroušené patky:
& Nbsp;
Ne, bohužel rukojeť nožů neopravujeme.
Ihned po objednání, Vám pošleme domů Ostrou Obálku. Fakturu posíláme ihned po broušení, nebo nejpozději 15 dní od odeslání Obálky. Fakturu posíláme nejprve emailem. Pokud bychom evidovali zpoždění platby, zašleme Vám fakturu v papírové podobě.
Fakturu vystavíme až při termínu předplatného. Pokud jste si například předplatili 1 Ostrou Obálku do roka, tak novou fakturu Vám vystavíme až za 12 měsíců, kdy zároveň pošleme novou Obálku. Pokud byste si přáli posunout termín nové Obálky, rádi Vám vyhovíme, prosím napište nám email. Třeba tak však učinit ještě před tím, než Vám novou Obálku odešleme. Naše největší náklady jsou poštovné, náklad na speciální obálku a administrativa.
Dostanete-li Vaši novou Ostrou Obálku a zjistíte, že ji ještě nepotřebujete, můžete si ji odložit na později. Obálku můžete využít kdykoli (věk Obálky nikdy neověřujeme), nebo ji můžete například i darovat.
Jednorázové broušení je podstatně dražší než předplatné. Nikdy zákazníkům neposíláme předplacené obálky, pokud by si to sami neobjednali. Prosím zkontrolujte si potvrzení objednávky v emaily (případně v nevyžádané poště). Pokud byste nevěděli najít objednávku, rádi Vám zašleme kopii.
Pokud si přejete zrušit předplatné, prosím učiňte tak ještě předtím než Vám zašleme novou obálku. Pokud Vám nová obálka už byla doručena, můžete ji použít, nebo darovat. Pokud si přesto přejete zrušení, budeme Vám muset účtovat náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administrativní náklady ve výši 350 CZK za každou nepoužitou Obálku.
Všeobecné obchodní podmínky si můžete prohlédnout v zaškrtávacím políčku “akceptuji obch. podmínky”, nebo na konci stránky “Ceník”. Také je možné je nalézt na tomto linku:
Obchodní podmínky
Ostrou Obálku Vám budeme automaticky posílat X-krát do roka = předplatné. Můžete si samozřejmě vybrat také jednorázové broušení. U předplatného získáte výhodnější ceny broušení a už se nemusíte více starat o objednávání dalších Obálek. Máte-li předplatné a přejete si zaslat novou Ostrou Obálku později, napište nám email. Obálku lze uschovat a použít později, dokonce ji můžete darovat. Pokud byste Obálku darovali, napište nám email, abychom změnili adresu doručení.
Samozřejmě máte právo od smlouvy odstoupit při dodržení zákonných práv a povinností dle obchodního zákoníku. Není žádný problém bezplatně zrušit objednávku před tím, než Vám pošleme speciální Obálku. Pokud jsme Vám již Obálku poslali, budeme Vám účtovat naše náklady ve výši 15 €/Obálka. Náklady sestávají z ceny poštovného, ceny za speciální obálku, ochrany čepelí, administrativní a účetní náklady a pod.
Pokud patříte k našim předplatitelům a přejete si předplatné zrušit, je možné, že budete muset doplatit cenu jako pro jednorázové broušení. Pokud jste si například objednali předplatné 2x ročně a po využití 1 Obálky se rozhodnete nepokračovat, cenu Vám musíme upravit. Snažíme se tak zabránit zneužívání předplatného.
Ano, samozřejmě je to možné. V období Vánoc obvykle obdržíme kolem 1000 objednávek, které jsou určeny k darování. Chcete-li Obálku darovat, a pošlete nám prosím email s kontaktními údaji o novém adresátovi.
Samozřejmě je to možné, stačí nám napsat email. Můžete dokonce přesunout datum, kdy Vám obálku pošleme.
Ano, samozřejmě můžete poslat obě obálky najednou. Vaši Obálku můžete použít kdykoli v budoucnosti. Přejete-li si změnit termín, kdy Vám máme poslat novou obálku – prosím napište nám email.
Všeobecné obchodní podmínky si můžete prohlédnout v zaškrtávacím políčku “akceptuji obch. Podmínky” nebo na konci stránky “Ceník”.